RSS
Facebook
Twitter

wtorek, 18 maja 2010

Carlos Saura w Katowicach był ...

Wracając po obrazy do Tomaszowic zajechałam na spektakl Flamenco Hoy. Oj warto było :)
Piękne, profesjonalne widowisko z duchem flamenco i Saury, które tak dobrze znamy z jego filmów. Bardzo się cieszę, że mogłam to zobaczyć, ale żałuję, że wcześniej nie skombinowałam sobie możliwości fotografowania tego zjawiska, choć w sumie nie wiem co miałabym zrobić, żeby sobie taką możliwość załatwić(?) Ale na przyszłość pomyślę ;) Na szczęście w internecie trochę tych zdjęć można znaleźć.
Photo gallery. ‘Flamenco Hoy de Carlos Saura’, by Daniel Muñoz
Daniel Munoz

Dziękuję panie Saura za rewelacyjny spektakl i za zdjęcia, które udało nam się zrobić zaraz po nim.
Na zdjeciu od lewej: Agata Kwaśnicka, ja szczerząca się,  Marzena Gwadera (dzięki, której te zdjęcia w ogóle mamy, bo to ona rzuciła się w pogoni za mistrzem, na dole Ania Patkiewicz, i Maria Derwich jeszcze bardziej szczerząca się ode mnie. Jak widać możliwość zetknięcia się tak blisko z Carlosem Saurą sprawiło nam ogromną radość. Byłyśmy w innym stanie świadomości po spektaklu, a do tego te zdjęcia! :)
Photos by Krzysiek Piotrowiak

1 komentarz: